Quantcast
Browsing all 14 articles
Browse latest View live

Problemen!

Sawadee! Zoals jullie misschien gemerkt hebben staan er nog niet heel veel spannende verhalen op.. Het internet wil nog niet helemaal lekker meewerken, dus een heel verslag uploaden lukt nog niet. Ik

Eerste dagen Phuket

De eerste dagen Thailand zitten er al weer op! Na een vlucht van ongeveer 12 uur werd ik op het vliegveld van Phuket opgehaald door Bouy en Ken, bij wie ik een aantal nachten zou blijven slapen in het

Bangkok en Ayutthaya

Happy Chinese new year! Om 18.30 vertrekt mijn nachtbus van Phuket naar Bangkok. Stoeltje naar achteren klappen en maar proberen om een beetje te slapen. Na elven val ik eindelijk een beetje in sl

Chiang Mai en Chiang Rai

De treinen in Thailand staan erom bekend er makkelijk 3 uur langer over te doen dan de planning. In mijn geval prima, aangezien ik volgens planning om 4 uur 's ochtends aan zou komen. Maar mijn trein

Luang Prabang en Vang Vieng

Om 6.30 gaat de wekker om op tijd bij de grens met Laos te zijn. Overal lees ik dat je op tijd bij de grens moet zijn om je visa te krijgen en een goede plek op de slowboat. Het verlaten van Thailand

Centraal- en Zuid Laos

De minivan naar Vientiane is hetzelfde als alle andere bussen in Laos. Er worden meer kaartjes verkocht dan dat er plekken zijn. Gelukkig ben ik een van de eersten in de bus. De mensen na mij moeten o

Cambodja

'S ochtends nemen we de bus naar Don Khone, een van de 4000 eilanden aan de grens met Cambodja. We merken meteen een temperatuurverschil, het is een stuk heter, 40 graden. Na wat onderzoek vinden we a

Phnom Penh en Saigon

Om 9.30 is het plan dat ik word opgehaald voor de busreis naar Phnom Penh. Wanneer ik om 9.15 mijn kamer wil verlaten blijkt de deur op slot te zitten. Het slot is stuk en ik zit met vier anderen opge

Centraal Vietnam

Na een aantal uur rijden van Saigon kom ik uit in Dalat. Het laatste stuk is wat bochtiger en je merkt dat we op een kilometer hoogte zitten, 's avonds koelt het er enorm af. Ik slaap in een homestay,

Hanoi

's Ochtends vroeg kom ik aan in Hanoi. Na wat opdringerige taxichauffeurs weg te hebben gejaagd, deel ik een taxi met drie anderen. Ik ga Hanoi verkennen, ik merk wel dat het wat frisser is dan ik gew

Sydney en Byron Bay

Ik kom in de ochtend aan in Sydney. We moeten bijna een uur blijven zitten in het vliegtuig, omdat er een gezin is die griepverschijnselen heeft. Ze worden meegenomen door het quarantaine personeel en

Surfers tot Fraser

Ik kom vroeg in de ochtend aan in Surfers Paradise. Tijd om meteen naar het strand te gaan! Surfers Paradise staat bekend om de wind en de hoge golven en dat merk ik op het strand. Het waait zo hard d

Town 1770 en Whitsundays

Na de bus naar Agnes Water te hebben genomen, kom ik daar midden in de nacht aan. De volgende dag ga ik naar het strand. Als ik 's middags weer terug kom in mijn hostel kom ik iemand tegen die ik van

Laatste dagen

Ik ga met een aantal anderen die ik van Whitsundays ken naar Magnetic Island. Na een aantal uren in de bus en met de boot komen we aan. 's Middags komen we aan, maar zwemmen in de zee kan niet vanwege

Browsing all 14 articles
Browse latest View live

Latest Images

Pangarap Quotes

Vimeo 10.7.0 by Vimeo.com, Inc.